Alle categoriëen

Informatie

Bestellen & Bezorgen

 

Bestellen:

Het ontwerpen en bestellen van onze stickerframes met behulp van de Online Editor in onze webshop is erg gemakkelijk en eenvoudig. Ons assortiment stickerframes bestaat uit ruim 80 “THEMA-designs” (bruiloft, verjaardag, geboorte, feestdagen) òf een blanco “ONTWERP ZELF”.

De THEMA-designs in mini, square en wide zijn heel gemakkelijk te personaliseren, want je hoeft in onze Online Editor alleen maar je feestdatum en naam/namen en/of desgewenst nog tekst aan te passen en dan ben je klaar. 

Het blanco “ONTWERP ZELF” in mini, square en wide geeft je volledig de vrijheid om helemaal zelf te ontwerpen in de Online Editor. Wees creatief en upload je eigen afbeeldingen, PDF of een logo als achtergrond, voeg leuke clip arts of andere vectoren toe (aangeboden in de editor) en tot slot bedenk je eigen teksten op de voor-en achterzijde van je ontwerp. Zowel in de Online Editor als in de FAQ vind je een handleiding over de werking van onze Online Editor.

Zodra je klaar bent met ontwerpen, klik je rechtsboven in de editor op “Voorbeeld of Preview” om jouw ontwerp goed te kunnen bekijken in de voorvertoning. Deze weergave komt overeen met een geprinte versie na je bestelling. Dit is de laatste stap waarbij je je ontwerp kunt controleren op de lay-out, bleed en typefouten. Als alles er perfect uitziet, dan klik je op “Akkoord of Approve”. Op de volgende pagina zie je de voorkant van jouw gepersonaliseerde ontwerp en kies je het gewenste aantal stickerframes (20/40/60/100/120/180/240 stuks), waarna je het aan je winkelmand toevoegt. Mocht je het toch nog willen aanpassen, dan klik je op “Ontwerp aanpassen” en keer je terug in de Online Editor. Vanuit de winkelmand kun je eenvoudig jouw bestelling betalen en afronden.

 

Bezorgen:

De stickerframes van Instant Celebration worden geproduceerd in Amsterdam. Het printen, stansen en afwerken van jouw bestelling neemt twee werkdagen in beslag. Mocht jouw bestelling onverhoopt meer tijd kosten (dan 2 productiedagen) dan zullen we hierover uiteraard contact met je opnemen. 
Let op: bestellingen die in het weekend of tijdens (officiële) feestdagen zijn geplaatst, worden verwerkt op de eerstvolgende werkdag.

Alle bestellingen worden standaard binnen Nederland verzonden door PostNL; tarieven zijn inclusief een Track & Trace code en verzekering tot € 200. Na twee productiedagen worden de meeste orders verpakt in een luchtkussen envelop die in iedere brievenbus past; grotere hoeveelheden worden in een klein pakketje verpakt. Zodra wij jouw bestelling overhandigen aan PostNL, ontvang je een bevestigingsmail van PostNL inclusief de trackingcode van jouw pakketje om het te kunnen volgen. 

Mocht je jouw gepersonaliseerde stickerframes met spoed of voor een specifieke datum nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op. Voor onze internationale website werken we namelijk met DHL Express Service en zij kunnen binnen Nederland de volgende dag (maandag t/m vrijdag) bezorgen.Mocht dit gewenst zijn dan kan je bij 'opmerkingen' in de checkout van jouw bestelling hierover een melding plaarsen. We sturen je dan een nieuwe orderbevestiging met daarin een betaallink voor de extra koerierskosten. Na de betalingsbevestiging van Mollie zullen we jouw stickerframes z.s.m. produceren en opsturen per DHL Express, waarvan je de tracking code per mail ontvangt.

 

Productie en Logistiek:  Amsterdam, Nederland                       

Bezorgtijd na jouw online bestelling:  3  werkdagen (dus inclusief onze 2 productiedagen), mits vóór 12.00 uur besteld.  

Bezorgkosten binnen  NL:  € 7,50 exclusief BTW voor pakketpost (incl waarde verzekering en tracking code). Bij een spoedbestelling, kun je ons contacten voor het regelen van een DHL Express Service; ook na het plaatsen van je bestelling. Je kunt dit verzoek aangeven in de checkout van jouw bestelling. Zodra we de betaling van de meerkosten hebben ontvangen, zullen we jouw bestelling z.s.m. produceren en versturen.

 

Instant Celebration pakt jouw bestelling met de grootst mogelijke zorg in.
Mocht jouw pakket tòch zijn beschadigd of kwijtgeraakt tijdens de postverzending, neem dan contact op met de Klantenservice van PostNL; telefonisch (+31-(0)88-22 55 621) of online: https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/klacht-indienen/online/formulier/